سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]
پیروزی - دنیای ورزش
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ..:: پرسپولیس جمعه به مصاف امیدهایش می رود ::..

    ..::  برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اردوی امارات::..

     

    تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز دور جدید تمرینات خود برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر روز جمعه به مصاف تیم امید این باشگاه می رود.

    پس از 6 روز استراحت و از روز جمعه هفته جاری دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس آغاز خواهد شد. مصطفی دنیزلی با هدف سنجش توان جسمانی بازیکنانش در نظر دارد بازی دوستانه ای را در آغاز تمرینات این تیم ترتیب دهد.

    حریف تدارکاتی سرخپوشان تیم فوتبال امید پرسپولیس است که در لیگ دسته اول امیدهای تهران شرایط نه چندان مناسبی دارد.

    تیم فوتبال پرسپولیس که قرار است برای برپایی اردویی سه روزه هفته آینده راهی امارات شود با تصمیم مسئولان این باشگاه دو روز بیشتر در این کشور اقامت خواهد داشت. قرار است پرسپولیس در اقامت پنج روزه خود در امارات دو بازی تدارکاتی نیز انجام دهد.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    کسب عنوان بهترین خط دفاعی برای پرسپولیسی که مرتب در این خط می نالید بسیار دور از ذهن به نظر می رسید. اما شاگردان مصطفی دنیزلی برغم تمام محرومیت ها و مصدومیت های بازیکنان خود در این پست، همپای صبا باتری که بیشترین تعداد تساوی را از آن خود کرده است کمتر از سایر تیم ها گل دریافت کرده اند. این آمار می تواند در کنار سایر گزینه های جدول جالب توجه می باشد. پرسپولیس بعد از سایپا بیشترین تعداد گل زده را به خود اختصاص داده و در تفاضل گل هم رتبه دوم را دارد. بر اساس همین داده هاست که می توان مدعی شد جایگاه واقعی پرسپولیس به مراتب بهتر از جایگاهی است که در آن قرار دارد.
    البته توضیحاتی هم وجود دارد. مثلا اینکه سرخپوشان پایتخت چند پیروزی پر گل داشتند. تعداد پایین گل های خورده البته قابل توجه است.پرسپولیس که در هر بازی مدافعانی را در اختیار نداشته است. این عنوان را بدست آورد. آیا در این بخش می توان از نقش سرمربی تیم گذشت. برای توضیح این پدیده چند تعریف وجود دارد.
    نکته اول اینکه، پرسپولیس از یک سیستم دفاعی بهره می برد. پدیده ای که در فوتبال ایران نادر است، در یک کار سیستماتیک هر شخص، تأثیر خاص خودش را دارد. اما مجموعه چنان قائم به فرد نخواهد بود که به راحتی از هم بپاشد. قضاوت در این باره بسیار دشوار است، اما حداقل می توانیم مدعی باشیم که دفاع هر تیم ایرانی با شرایط پرسپولیس از هم می پاشید، اتفاقی که نزد سرخپوشان روی نداد، اما این مطلب نباید باعث غرور و غفلت شود.
    پرسپولیس برغم در اختیار نداشتن چند مدافع، توانست کمتر از دیگر تیم ها گل دریافت کند. در این بین حضور بازیکنان غیر تخصصی در این منطقه از زمین جالب توجه بود. پرسپولیس از این ناحیه بسیار لطمه خورده است. تضعیف خط میانی و توان هجومی تیم از پیامدهای همین مطلب بود. در واقع پرسپولیس میانداری و گلزنی را قربانی کرد تا گل نخورد. معنای این سخن آنست که به صرف آمار جدول نباید بگوییم، مشکل مدافع داریم.
    آمار کسب شده توسط پرسپولیس، همچنین می تواند اثر یک عامل بیرونی هم باشد. بازیکنان غیر تخصصی که در این خط به میدان رفته اند، در قالب دفاع تیمی، موفق به مهار حملات حریفان شده اند. یعنی آن ها برغم اشتباهات فردی، جلوی کارهای تیمی حریف را گرفته اند، اما این اشتباهات فردی در مواجهه با ابتکارهای فردی دردسر ساز می شود. پرسپولیس برای نیم فصل دوم نباید در باد ?? گل خورده (?? درصد برای هر بازی) بخوابد. باشگاه های لیگ برتر در مواجهه با مهاجرت مهاجمان طراز اول خود به خارج از فوتبال ایران اگر با فقر گلزنی مواجه نشده باشد، با بحران گلزن روبروست، اینگونه است که بهترین گلزن ما در ?? بازی، هشت گل زده است.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    وقتی پای صحبت کاپیتان باتجربه پرسپولیس بنشینی، همیشه شنونده صحبت های جالبی هستی. مدافع آخر پرسپولیس که امسال بدجوری روی دور بدشانسی افتاده و مصدومیت طولانی مدت مانع از استمرار حضور او در ترکیب سرخ پوشان شده، این روزها با سلامت کامل به تمرینات اختصاصی مشغول است تا در نیم فصل دوم طلسم بدشانسی های پرسپولیس و خودش را پایان دهد.
    کریم باقری هم مثل بقیه پرسپولیسی ها معتقد است پرسپولیس برای قهرمانی چیزی کم ندارد و در سایه تلاش و کوشش بیشتر تیم می تواند به این مهم دست پیدا کند.
    مابقی حرفهای کاپیتان پرسپولیس را از زبان خودش بخوانید:
    - آقای باقری تازه چه خبر؟ تعطیلات خوش می گذرد؟
    فعلاً که خبر خاصی نیست و اختصاصی تمرین می کنم تا خودم را به مرز آمادگی برسانم تا بتوانم در نیم فصل دوم پرسپولیس را همراهی کنم.
    - یکی از دغدغه های اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم، برطرف شدن مصدومیت بازیکنان آسیب دیده و در رأس آنها کریم باقری است. در این مورد کمی صحبت می کنید؟
    خدا را شکر مصدومیتم به طور کامل برطرف شده و در حال حاضر هیچ مشکلی برای حضور در تمرینات ندارم. البته در زمان تعطیلی تمرین، هر روز به طور اختصاصی در سالن بدنسازی تمریناتم را ادامه می دهم و هر زمانی که تمرین پرسپولیس آغاز شود، به جمع بقیه تیم ملحق می شوم.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    یادش به خیر! روزهایی که می گفتند حسین بادامکی قرار است از ابومسلم به پرسپولیس بیاید خیلی ها می گفتند او هم مثل بقیه خریدهای پرسپولیس بازیکن دندان گیری نیست. اما چه کسی فکر می کرد که هافبک ابومسلم یک بازیکن تمام عیار و تأثیرگذار برای پرسپولیس باشد. تنها کسانی که خوب می دانستند روی نام چه بازیکنی انگشت گذاشته اند فقط مسئولان پرسپولیس و مربی وقت سرخپوشان بودند.
    امروز بادامکی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی کشورمان محسوب می شود. او نیز به همراه تیم ملی راهی امارات شد تا در اردوی یک هفته ای تیم ملی حاضر باشد. یک کم بدشانسی باعث شد تا ستاره پرسپولیس بازی با هامبورگ را از دست بدهد. راستی حالش چطور است؟! این مصاحبه را بخوان تا از حال و روزش در امارات با خبر شوی.
    - این دیگر چه مصدومیت بی موقعی بود؟!
    چیز خاصی نبود. در تمرین از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم. البته با فیزیوتراپی و انجام تمرینات مناسب و همچنین آب درمانی الان وضعیت خیلی بهتری دارم.
    - یعنی درد به طول کامل از بین رفته است؟!
    هنوز کمی درد دارم، اما شدتش آنقدر نیست که عذابم دهد. بعد هم همین امروز (دیروز) در تمرین تیم مشخص می شود که می توانم به طور کامل تمرین کنم و برای تیم به میدان بروم یا نه.
    - راستی بازی ایران و هامبورگ را دیدی؟!
    بله، به نظر من حق ما اصلاً باخت نبود. ما اشکالات نیمه اول را کاملاً برطرف کرده بودیم و با تمام قوا پا به نیمه دوم گذاشتیم. خودتان هم حتماً دیدید که چه موقعیت هایی را برای گل زدن داشتیم و چند بار توپ را به تیر دروازه هامبورگ زدیم. اما هامبورگی ها خیلی حرفه ای از یک موقعیت خود استفاده کردند و ما را بردند. روی هم رفته تیم ما در این بازی بسیار امیدوار کننده ظاهر شد.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به اینکه در نیم فصل دوم اکثر بازی‌‏های خود را در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌‏کنیم و تنها سه دیدار خارج از خانه در شیراز و اهواز داریم ، می‌‏خواهیم اکثر امتیازها را از آن خود کنیم و برای قهرمانی خیز بر داریم.

    "حمید استیلی" افزود : با توجه به برد شیرین مقابل ذوب آهن اصفهان درآخرین بازی نیم فصل اول ، تمامی بازیکنان با آرامش و بدون استرس به تعطیلات رفتند که با توجه به حساسیت کار در نیم فصل دوم ، قصد داریم از روز جمعه با تمام توان تمرینات خود را آغاز کنیم .

    وی تصریح کرد : در بالای جدول برای قهرمانی باید جنگید که به نظر من این امر زیبایی لیگ را دو چندان می‌‏کند ، تیم‌‏های استقلال ، پرسپولیس و سایپا در نیم فصل دوم برای قهرمانی به میدان می‌‏آیند ، ضمن آنکه نباید از تیم‌‏های دیگر از جمله استقلال اهواز چشم‌‏پوشی کرد .



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    علیرضا نیکبخت‌واحدى‌ در دیدار دوستانه‌ تیم‌ ملى‌ مقابل‌ هامبورگ‌ کاپیتان‌ تیم‌ ایران‌ بود که‌ این‌ موضوع‌ در نوع‌ خود جالب‌ توجه‌ بود. صحبت‌هاى‌ او را در ذیل‌ مى‌خوانید:
    از بازى‌ ایران‌ مقابل‌ هامبورگ‌ انتقادات‌ زیادى‌ شد.
    بازى‌ خوبى‌ بود و بازیکنان‌ جدید به‌ خوبى‌ محک‌ خوردند و این‌ فرصت‌ خوبى‌ بود تا آنها خود را نشان‌ دهند. از طرفى‌ تیم‌ ما پیش‌ از بازى‌ با هامبورگ، فقط‌ یک‌ جلسه‌ تمرین‌ داشت‌ و تیمى‌ که‌ فقط‌ یک‌ جلسه‌ تمرین‌ مى‌کند، بهتر از این‌ نمى‌تواند بازى‌ کند. ضمن‌ اینکه‌ خیلى‌ از بازیکنان‌ به‌ تازگى‌ به‌ تیم‌ ملى‌ دعوت‌ شده‌ بودند و بچه‌ها با هم‌ چندان‌ هماهنگ‌ نبودند.
    براى‌ اولین‌ بار تو کاپیتان‌ ایران‌ بودی، کاپیتانى‌ را چطور دیدى‌ و چه‌ احساسى‌ داشتی؟
    خیلى‌ خوشحال‌ بودم، آرزوى‌ هر بازیکنى‌ است‌ که‌ کاپیتان‌ تیم‌ کشورش‌ باشد و فکر مى‌کنم‌ به‌ آرزویم‌ رسیدم، امیدوارم‌ بتوانم‌ از عهده‌ این‌ مسئولیت‌ بزرگ‌ بربیایم.
    شایعه‌ شده‌ بود که‌ بر سر کاپیتانى‌ تیم‌ ملى‌ حرف‌ و حدیث‌ زیاد بوده‌ و برخى‌ از بازیکنان‌ به‌ کاپیتانى‌ تو اعتراض‌ داشتند. آیا این‌ موضوع‌ صحت‌ دارد؟
    نه‌ اصلاً‌ چنین‌ چیزى‌ نبود و همه‌ بچه‌هاى‌ تیم‌ از کاپیتانى‌ من‌ راضى‌ بودند. ضمن‌ اینکه‌ اگر قرار بود من‌ کاپیتان‌ نباشم، پس‌ چه‌ کسى‌ باید کاپیتان‌ مى‌شد؟ این‌ حرفها را کسانى‌ درست‌ مى‌کنند که‌ مى‌خواهند براى‌ تیم‌ ملى‌ حاشیه‌ درست‌ کنند.
    بچه‌هاى‌ تیم‌ حرفت‌ را به‌ عنوان‌ کاپیتان‌ قبول‌ مى‌کردند؟
    اصلاً‌ لازم‌ نبود کارى‌ کنم‌ و چیزى‌ بگویم‌ چون‌ بچه‌ها کار خودشان‌ را بلد هستند و لازم‌ نیست‌ حرفى‌ به‌ آنها بگویی.
    از عملکرد خودت‌ در این‌ بازى‌ راضى‌ بودی؟
    خیلى‌ خوب‌ بودم. همیشه‌ بهترینم!
    جریان‌ پیراهن‌ مشکى‌ات‌ که‌ زیر پیراهن‌ تیم‌ پوشیده‌ بودى‌ چه‌ بود؟
    سردم‌ بود، پیراهن‌ سفید هم‌ نداشتم، مشکى‌ پوشیدم.
    از وضعیت‌ تیم‌ بگو، مشکلى‌ نیست؟
    خدا را شکر اینجا همه‌ چیز خوب‌ است‌ و تیم‌ در شرایط‌ خوبى‌ به‌ سر مى‌برد. البته‌ حق‌ ما باخت‌ به‌ هامبورگ‌ نبود، ولى‌ بچه‌ها از روحیه‌ خوبى‌ برخوردار هستند و هماهنگ‌تر شده‌اند. مطمئناً‌ در دیدار مقابل‌ اشتوتگارت‌ بازى‌ بهترى‌ را از تیم‌ ایران‌ شاهد خواهید بود.
    راستى‌ هامبورگ‌ به‌ تو پیشنهاد نداد؟
    اى‌ بابا، سر نخواستن‌ من‌ دعواست، اینقدر مرا اذیت‌ نکنید!


    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران از احتمال برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتبال این باشگاه در امارات عربی متحده خبر داد.
    محمد حسن انصاری فرد عصر امروز در گفت وگو با سایت اینترنتی باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت قطعی شدن برنامه‌های مورد نظر کادرفنی، این تیم احتمالا پنجشنبه هفته آینده در امارات به میدان می‌رود.
    وی درباره احتمال برپایی اردوی آماده‌سازی در خارج از ایران افزود: سرمربی تیم پرسپولیس با برپایی اردوی خارج از کشور مخالف است.
    انصاری فرد ادامه داد: مصطفی دنیزلی تنها با سفر دو روزه تیم به امارات برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی موافقت کرده است.
    مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد : هم اکنون در حال رایزنی‌های لازم هستیم تا در صورتی که هزینه‌های این سفر از سوی حریف اماراتی و حمایت کنندگان مالی تامین شود، تیم چهارشنبه هفته آینده عازم دوبی می‌شود.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

     لازم به ذکر است که در این زمان پیکان در برابر پرسپولیس با تک گل علی پروین و با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد .

    پرسپولیس در غیاب شاهینی ها با تصاحب 12 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند . حضور در پیکان بیشتر از 1 سال به طول نیانجامید و مجددا بازیکنان در سال 1349 به خانه خود برگشتند و قهرمانی اولین دوره لیگ تخت جمشید در سال 1350 را از آن خود کردند . پرسپولیس در 5 دوره برگزاری لیگ تخت جمشید با کسب دو قهرمانی ( لیگ اول و سوم ) و سه نائب قهرمانی به عنوان پرافتخارترین باشگاه کشور شناخته شد . ادامه مطلب...

    احسان ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 1:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    باشگاه : پرسپولیس تهران

    رئیس باشگاه : اکبر غمخوار

    استادیوم : آزادی

    پیراهن باشگاه : قرمز

    سرمربی : وینکو بگوویچ

    شهر بزرگ و پرجمعیت تهران یکی از کانونهای اصلی فوتبال در آسیا به شمار می آید . مردم این شهر از پیر و جوان ، مرد و زن همواره طرفدار فوتبال هستند . ادامه مطلب...

    احسان ::: جمعه 85/8/12::: ساعت 5:55 صبح
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    کل بازدید :39157

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پیروزی - دنیای ورزش

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<