سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی به پیامبر صلی الله علیه و آله گفت : «ای رسول خدا ! به من کاری بیاموز که چون انجامش دهم، خدا در آسمان، وزمینیانْ دوستم بدارند» .حضرت فرمود : «به آنچه نزد خداوند است، رغبت کن، تا خداوند دوستت بدارد و به آنچه نزد مردم است، بی میلی نشان بده، تا مردمْ دوستت بدارند» [امام صادق علیه السلام]
باقری: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد - دنیای ورزش
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • وقتی پای صحبت کاپیتان باتجربه پرسپولیس بنشینی، همیشه شنونده صحبت های جالبی هستی. مدافع آخر پرسپولیس که امسال بدجوری روی دور بدشانسی افتاده و مصدومیت طولانی مدت مانع از استمرار حضور او در ترکیب سرخ پوشان شده، این روزها با سلامت کامل به تمرینات اختصاصی مشغول است تا در نیم فصل دوم طلسم بدشانسی های پرسپولیس و خودش را پایان دهد.
    کریم باقری هم مثل بقیه پرسپولیسی ها معتقد است پرسپولیس برای قهرمانی چیزی کم ندارد و در سایه تلاش و کوشش بیشتر تیم می تواند به این مهم دست پیدا کند.
    مابقی حرفهای کاپیتان پرسپولیس را از زبان خودش بخوانید:
    - آقای باقری تازه چه خبر؟ تعطیلات خوش می گذرد؟
    فعلاً که خبر خاصی نیست و اختصاصی تمرین می کنم تا خودم را به مرز آمادگی برسانم تا بتوانم در نیم فصل دوم پرسپولیس را همراهی کنم.
    - یکی از دغدغه های اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم، برطرف شدن مصدومیت بازیکنان آسیب دیده و در رأس آنها کریم باقری است. در این مورد کمی صحبت می کنید؟
    خدا را شکر مصدومیتم به طور کامل برطرف شده و در حال حاضر هیچ مشکلی برای حضور در تمرینات ندارم. البته در زمان تعطیلی تمرین، هر روز به طور اختصاصی در سالن بدنسازی تمریناتم را ادامه می دهم و هر زمانی که تمرین پرسپولیس آغاز شود، به جمع بقیه تیم ملحق می شوم.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    کل بازدید :39179

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    باقری: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد - دنیای ورزش

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<