سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى در جهان نشانه است و تیرهاى مرگ بدو روانه ، و غنیمتى است در میان و مصیبتها بر او پیشدستى کنان . و با هر نوشیدنى ، ناى گرفتنى است و با هر لقمه‏اى طعام در گلو ماندنى ، و بنده به نعمتى نرسد تا از نعمتى بریده نشود ، و به پیشباز روزى از زندگى خود نرود تا روزى از آنچه او راست سپرى نشود . پس ما یاران مرگیم و جانهامان نشانه مردن ، پس چسان امیدوار باشیم جاودانه به سر بردن ؟ و این شب و روز بنایى را بالا نبردند جز که در ویران کردن آن بتاختند و در پراکندند آنچه فراهم ساختند . [نهج البلاغه]
بادامکی:به کمبود بازیکن عادت کرده ایم - دنیای ورزش
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • یادش به خیر! روزهایی که می گفتند حسین بادامکی قرار است از ابومسلم به پرسپولیس بیاید خیلی ها می گفتند او هم مثل بقیه خریدهای پرسپولیس بازیکن دندان گیری نیست. اما چه کسی فکر می کرد که هافبک ابومسلم یک بازیکن تمام عیار و تأثیرگذار برای پرسپولیس باشد. تنها کسانی که خوب می دانستند روی نام چه بازیکنی انگشت گذاشته اند فقط مسئولان پرسپولیس و مربی وقت سرخپوشان بودند.
    امروز بادامکی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی کشورمان محسوب می شود. او نیز به همراه تیم ملی راهی امارات شد تا در اردوی یک هفته ای تیم ملی حاضر باشد. یک کم بدشانسی باعث شد تا ستاره پرسپولیس بازی با هامبورگ را از دست بدهد. راستی حالش چطور است؟! این مصاحبه را بخوان تا از حال و روزش در امارات با خبر شوی.
    - این دیگر چه مصدومیت بی موقعی بود؟!
    چیز خاصی نبود. در تمرین از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم. البته با فیزیوتراپی و انجام تمرینات مناسب و همچنین آب درمانی الان وضعیت خیلی بهتری دارم.
    - یعنی درد به طول کامل از بین رفته است؟!
    هنوز کمی درد دارم، اما شدتش آنقدر نیست که عذابم دهد. بعد هم همین امروز (دیروز) در تمرین تیم مشخص می شود که می توانم به طور کامل تمرین کنم و برای تیم به میدان بروم یا نه.
    - راستی بازی ایران و هامبورگ را دیدی؟!
    بله، به نظر من حق ما اصلاً باخت نبود. ما اشکالات نیمه اول را کاملاً برطرف کرده بودیم و با تمام قوا پا به نیمه دوم گذاشتیم. خودتان هم حتماً دیدید که چه موقعیت هایی را برای گل زدن داشتیم و چند بار توپ را به تیر دروازه هامبورگ زدیم. اما هامبورگی ها خیلی حرفه ای از یک موقعیت خود استفاده کردند و ما را بردند. روی هم رفته تیم ما در این بازی بسیار امیدوار کننده ظاهر شد.



    احسان ::: جمعه 85/10/22::: ساعت 9:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    کل بازدید :39177

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بادامکی:به کمبود بازیکن عادت کرده ایم - دنیای ورزش

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<